Tjenester

Vi har 2 velutstyrte synsprøverom

tjenesterDet ene er spesialisert for brillemålinger, og det andre er tilrettelagt for kontaktlinsebrukere.

Vi har mange spesialintrumenter, og ved synsundersøkelse X-tra måler vi øyetrykk (tonometer), kartlegger hornhinnefasong (topograf), gjør utvidet synsfeltundersøkelse (perimeter), og tar bilde av netthinnen (funduskamera). Dette kan også gjøres ved standard synsprøve hvis det blir avdekket behov, eller det er ønske om det.


PRM: Interoptik best på kundeservice

Interoptik er merkekjeden med best kundeservice. Dette kommer frem i en omfattende måling utført av analyseselskapet Respons.

På plassene bak følger Estetique, The Body Shop og Vinmonopolet. Nest beste optikerkjede er Brilleland på en åttende plass. Undersøkelsen ble utført i 3519 butikker av 300 såkalte ”mystery shoppers” i perioden februar – juni 2008.

Kundeservice i fokus
Butikkene ble blant annet målt på oversiktlighet, mottagelse, ventetid, produkt- og fagkunnskap samt salgsferdighet og engasjement.

- Det er en stor ære og en hyggelig bekreftelse for butikkene og kjeden at vi oppnår en så god tilbakemelding fra kundene. Vi er utrolig stolte av våre optikere og butikkansatte, for det er de som har lagt grunnlaget for førsteplassen. Vi er svært fornøyd med at deres dedikerte engasjement gir fornøyde kunder, og det motiverer oss selvsagt til å fortsette, sier Geir Hammer, kjededirektør i Interoptik.
Interoptik skårer høyest på service og fagkunnskap og Hammer mener dette viser at kjeden satser på de rette områdene.

- Vårt mål er at våre kunder skal oppleve høy grad av ekspertise og dedikert fokus fra våre ansatte. Vi skal hjelpe kunden og ha høy faglig kompetanse i alt vi gjør, fra synsundersøkelse til valg av riktig brille.

Lytter til kunden
Interoptik har drevet opplæring av ledere og medarbeidere siden 2000. Dette omfatter blant annet coaching, motivasjon, lederskap, samarbeid og kundebehandling. I tillegg har Interoptik avanserte måleverktøy der kundenes tilbakemeldinger måles jevnlig,

- Vi iverksetter tiltak lokalt og nasjonalt for at vi skal bli enda bedre innen vårt fag og innen kundeservice, avslutter Hammer.

Telefon: 32 78 88 99

Send E-post

Åpningstider
man.tirs.ons.fre: 09-17
torsdag: 09-19
lørdag: 10-15
Servicegaranti

Interoptik Servicegaranti gjelder ett år fra kjøpsdato og omfatter innfatning og/eller glass som er skadet eller ødelagt.

[Les mer..].