Servicegaranti

Servicegaranti hos Interoptik

Det er fort gjort å være uheldig, og få skadet eller ødelagt brillen. Om det er din egen eller andres feil, spiller ingen rolle. Servicegaranti er en utvidet garanti som dekker mer enn forbrukerkjøpsloven krever, det er en tilleggsgaranti for deg som har vært uheldig. Når du har kjøpt brillen hos Interoptik tar vi oss av problemet!  Servicegarantien gjelder i alle Interoptikbutikker, uanhengig hvor brillen ble kjøpt. Nærmeste butikk hjelper deg.

Spesifisering av service garanti:

  • Du må ha kjøpt komplett brille, altså både innfatning og glass hos oss i Interoptik.
  • Garantien gjelder ett år fra opprinnelig kjøpsdato og garantitiden fornyes ikke ved bruk av servicegarantien.
  • Du må alltid bringe med deg både brille og kvittering om du ønsker å benytte deg av Interoptik Servicegaranti.
Servicegarantien gjelder ikke

  • Når brillen er mistet eller stjålet
  • Ved normal slitasje på innfating og glass, for eksempel riper
  • Tilbudsvarer og ferdigbrille

Omfatter:
Innfatning og/eller glass som er skadet eller ødelagt.
Kun 20% egenandel:
Du betaler kun 20% egenandel på reparasjonskostnaden eller erstatningen av din ødelagte brille.

Telefon: 32 78 88 99

Send E-post

Åpningstider
man.tirs.ons.fre: 09-17
torsdag: 09-19
lørdag: 10-15
Servicegaranti

Interoptik Servicegaranti gjelder ett år fra kjøpsdato og omfatter innfatning og/eller glass som er skadet eller ødelagt.

[Les mer..].